De treinreis - Reisverslag uit Wuhan, China van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu De treinreis - Reisverslag uit Wuhan, China van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu

De treinreis

Door: Mariëlle Jacobse

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Mei 2015 | China, Wuhan

Vandaag stonden we op met regen! De jongens wilden graag nog met Lisia naar het park om te waterfietsen en wij moesten geld halen en wat boodschappen voor de treinreis. We zouden elkaar in het park bij de waterfietsen weer ontmoeten. De kids de ene kant op en wij de andere. Nadat we de boodschappen gehaald hadden op naar het park. Maar het spetteren werd echte regen en dat was minder. We hebben ze toen maar ge smst dat ze terug naar het hotel moesten komen. In het hotel was het.het wachten tot het tijd was om naar de trein te gaan. Omdat het vandaag 1 mei is ( dag van de arbeid) is bijna iedereen een paar dagen vrij. Dus een super druk treinstation ! Frank de gids mocht gelukkig tot het perron mee,zodat we wisten waar we heen moesten. Jonathan en Lisia waren ruim voordat de trein vertrok nog een rondje gaan lopen......... helaas moesten we eerder het perron op dan we dachten en waren die 2 weg. Dat veroorzaakte een beetje paniek bij moeders. Gelukkig kon Frank ze opsporen en konden we alsnog op tijd het perron op. Daar Frank gedag gezegd. En in vliegende vaart naar onze treinstel gelopen. We hebben onze eigen coupe en 1 bed in een andere coupe maar zitten gezellig met z'n 5 en in 1 coupe! We doden de tijd met spelletjes/ kleuren en lezen. Het is nu net 21 uur en we gaan zo maar slapen omdat we de wekker om half 5 hebben gezet zodat we op tijd wakker zijn om om half 6 de trein te verlaten!

• 02 Mei 2015 - 14:15

Lucienne:

Wauw wat een belevenis allemaal...en wat goed dat jullie die gasten zoveel vrijheid durf te geven. Ik snap ook goed dat de paniek toeslaat als je zou mogen instappen en t gezin is niet compleet.

Familie

Wij Bram en Mariëlle Jacobse met onze kinderen Carsten, Jonathan, Maurice en Lisia. Lisia hebben we in 2005 geadopteerd, ze komt uit Tuanfeng. In 2015 willen we een rootsreis maken naar haar kindertehuis. De voorbereidingen daarvoor zijn in volle gang. Onze belevenissen kunnen jullie hier lezen.

Actief sinds 12 Sept. 2014