Test - Reisverslag uit Goes, Nederland van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu Test - Reisverslag uit Goes, Nederland van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu

Test

Door: Mariëlle

Blijf op de hoogte en volg Familie

16 December 2014 | Nederland, Goes

De voorbereidingen voor onze China roots reis zijn in volle gang. De tickets zijn geboekt, de reis ligt zo goed als vast. De volgende stap is het vastleggen van reis, dat staat gepland op 24 januari.
We zullen dan wellicht horen welke prikken ed er nog nodig zijn en alle andere zaken bespreken.
Ik was ondertussen erg benieuwd of deze site een beetje zou werken, vandaar dit "verslag". Sta je op de mailinglijst en stel je daar geen prijs op, geef het even aan dan haal ik je eraf. Zie je dit bericht op facebook en wil je het via de mail ontvangen, doe me een pbtje met je mail adres en dan zet ik je/jullie erbij!

Groeten, Mariëlle

  • 16 December 2014 - 20:15

    Wilma:

    ja, het werkt, ik krijg je binnen. Wil je het ook eens op mijn gmail proberen als je tijd hebt? Daar kan ik overal ter wereld bij.....

    gr wilma

  • 16 December 2014 - 20:55

    Willemijn:

    Hee,
    Ben benieuwd met wie jullie allemaal gaan... welke jongens gaan er mee?
    Ik wil ook wel een berichtje via de mail.
    Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Wij Bram en Mariëlle Jacobse met onze kinderen Carsten, Jonathan, Maurice en Lisia. Lisia hebben we in 2005 geadopteerd, ze komt uit Tuanfeng. In 2015 willen we een rootsreis maken naar haar kindertehuis. De voorbereidingen daarvoor zijn in volle gang. Onze belevenissen kunnen jullie hier lezen.

Actief sinds 12 Sept. 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 12700

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 16 Mei 2014

Rootsreis 2015

Landen bezocht: