Bamboe vlot - Reisverslag uit Yangzhou, China van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu Bamboe vlot - Reisverslag uit Yangzhou, China van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu

Bamboe vlot

Door: Mariëlle jacobse

Blijf op de hoogte en volg Familie

10 Mei 2015 | China, Yangzhou

Vandaag lekker rustig opgestaan, ze hebben hier heerlijke bedden! Toen de fiets gepakt om een deel van de route van gisteren achterstevoren te rijden om naar het startpunt van het bamboe varen te gaan. Was weer lekker warm onderweg. Toen twee uur ons op een bamboe vlot laten rondvaren op de rivier. Ongeveer 5 stroomversnellingen gepasseerd. Daarna op de fiets terug naar hostel om lekker af te koelen in het zwembad. Rond etenstijd naar stadje gefietst om te gaan eten. Tijdens eten viel er in 1 uur tijd zoveel regen dat de straat blank stond. Dus de bui maar even afgewacht en toen terug gefietst. Nu relaxed op terras van het hostel.

• 11 Mei 2015 - 16:13

Linda Nainggolan:

Duōme měilì tā de cúnzài.
    Jìnqíng xiǎngshòu ba!

• 12 Mei 2015 - 09:02

Renate:

Jullie hebben echt een fantastische vakantie. Heel leuk om dit op afstand mee te maken. Geniet er nog van. Die van ons begint zaterdag. Heerlijk Normandië!!!

Familie

Wij Bram en Mariëlle Jacobse met onze kinderen Carsten, Jonathan, Maurice en Lisia. Lisia hebben we in 2005 geadopteerd, ze komt uit Tuanfeng. In 2015 willen we een rootsreis maken naar haar kindertehuis. De voorbereidingen daarvoor zijn in volle gang. Onze belevenissen kunnen jullie hier lezen.

Actief sinds 12 Sept. 2014