Vliegtuig naar Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu Vliegtuig naar Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu

Vliegtuig naar Chengdu

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 Mei 2015 | China, Chengdu

Vanochtend werden Bram en ik om een uur of 6 wakker van Lisia die naar de wc moest. Dit gebeurt nooit dus wij waren een beetje verbaasd. 5 minuten later snapten we waarom ze wakker werd...... Ze moest spugen....... Hierna heeft ze nog even geslapen en helaas nog een keer gespuugd. Ook vonden we haar wat warm. Toch maar aankleden en ontbijten in het super dure hotel vlak bij ons hostel. Dit vanwege de " sluiting" van het hostel. ( ondanks dat het gesloten is waren er vannacht 4 kamers bezet door nederlanders..... echt China!). Lisia at niet veel, maar het bleef erin. Omdat we om 12 uur klaar moeten staan voor onze rit naar het vliegveld ben ik met Maurice de koffers gaan inpakken en zijn Bram en Jonathan naar de supermarkt gelopen voor de lunch. Toen we allemaal klaar waren hadden we nog wat tijd over die we lekker buiten in de tuin van het hostel hebben doorgebracht. Toen de taxi in en naar het vliegveld. Netjes ingecheckt en toen moest er natuurlijk weer wat uit de koffer van Jonathan. Ook de deo busjes mochten in dit vliegtuig niet in de handbagage. De vlucht was wat hobbelig maar na anderhalf uur landden we netjes op Chengdu airport. De volgende taxi chauffeur stond al met een bordje in zijn hand klaar om ons mee te nemen naar het hotel. Het is een klein maar erg mooi hotel. Wij hebben samen met Lisia een triple room en daar zit zelfs een muurtje in zodat ze een " eigen" kamertje heeft! Vanavond lekker gegeten nadat met handen en voeten en een blik in de keuken (voor het vlees ) geprobeerd hebben wat te bestellen. Nu lekker op de kamer . Lisia slaapt al. Nog wel wat verhoging maar " al" haar eten is er vandaag ingebleven! ! Morgen vroeg op want om 7.45 vertrekt ons vervoer naar de panda's! ! Trouwens grappig om te zien hoe het hier in het verkeer werk.Wuhan : totale chaos en vogelvrij op het zebrapad. Xian iets gereguleerde maar alsnog chaos. Chengdu redelijk gereguleerd, men wacht zomaar voor het verkeerslicht, maar alsnog vogelvrij op zebrapad

• 05 Mei 2015 - 22:33

Carla:

Hoi, we hopen dat Lisia snel helemaal opknapt en lekker kan genieten!!

Regelmatig kan ik niet op jullie site komen, vandaar dat ik soms niet reageer.

Lieve groet van ons, Carla

• 05 Mei 2015 - 22:34

Wouter:

Beterschap voor Lisia.

• 06 Mei 2015 - 08:35

Renate:

Gelukkig dat Lisia weer opgeknapt is. Veel plezier bij de panda's.

• 06 Mei 2015 - 10:37

Petra, Frans, Wendy, Brian:

Hallo allemaal,

Tjonge wat maken jullie ook een hoop mee zeg. Ziet er goed uit allemaal. Wij zijn vandaag per trein "verkast" van Hangzhou naar Shangrao. We gingen met een hele snelle trein. 300 kilometer per uur, je merkt er niets van, het is dat je het op een bordje ziet.

Allemaal ook heel leuk dus. Het is leuk om jullie ook te volgen zo. Veel plezier nog!

groetjes,

groetjes,
    Frans, Petra, Wendy en Brian

• 06 Mei 2015 - 17:23

Yvonne:

Beterschap Lisia! En veel plezier bij de panda's! Leuk om alles te lezen.

Yvonne