De small wild goose pagoda - Reisverslag uit Wuhan, China van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu De small wild goose pagoda - Reisverslag uit Wuhan, China van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu

De small wild goose pagoda

Door: Mariëlle

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Mei 2015 | China, Wuhan

Vanochtend rustig opgestaan en ontbeten. Het weer is perfect. Een graad of 25. Lekker zonnetje. We horen om ons heen van regen dus wij klagen niet! Na het ontbijt eerst de moslimwijk nog een keer bekeken. Het was nu een stuk rustiger en dat was erg prettig. Maurice heeft zijn drone gekocht ( helaas zo groot dat we ons afvragen hoe hij morgen in het vliegtuig moet, maar goed dat komt wel weer in orde ). Toen eerst maar terug naar het hotel om de doos weg te brengen en de boel aan de oplader te leggen. Een paar uur lekker gerelaxt te hebben in het hostel zijn we weer op pad gegaan. Met de bus op naar de kleine broer van gisteravond. De small wild goose pagoda. Een tempel complex met net zo'n toren als gisteren
We hebben alle 14 verdiepingen beklommen en hadden toen een geweldig mooi uitzicht. Hierna lekker ergens gegeten en toen was het eigenlijk wachten tot het donker werd. We wilden de stadsmuren graag nog verlicht fotograferen. Het duurde even maar toen hadden we ook een paar mooie foto's! Hierna weer met de bus terug en nu met de beentjes omhoog! Morgen is het alweer tijd om door te vliegen op naar Chengdu!

• 05 Mei 2015 - 07:44

Wouter:

Goeie reis straks.

• 05 Mei 2015 - 11:40

Lucienne:

Goeie reis en heel veel plezier op de volgende locatie.
    Maurice ...wat moet je met een drone? En zijn die daar veel goedkoper?

lieve groet van mij

Familie

Wij Bram en Mariëlle Jacobse met onze kinderen Carsten, Jonathan, Maurice en Lisia. Lisia hebben we in 2005 geadopteerd, ze komt uit Tuanfeng. In 2015 willen we een rootsreis maken naar haar kindertehuis. De voorbereidingen daarvoor zijn in volle gang. Onze belevenissen kunnen jullie hier lezen.

Actief sinds 12 Sept. 2014