Nr. 1 Bridge - Reisverslag uit Wuhan, China van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu Nr. 1 Bridge - Reisverslag uit Wuhan, China van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu

Nr. 1 Bridge

Door: Mariëlle Jacobse

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 April 2015 | China, Wuhan

Weer een verslag; vandaag 30 graden en smog. Eerst met de bus naar nr. 1 bridge geweest. Dat is de oudste en belangrijkste brug hier. Dit weer gedaan met de bus lijn 706. Daarna naar authentiek winkelstraatje hu bu xiang. Lekker rondgehangen en ook nog met onze voeten in zo'n bak met visjes gezeten
Erg gek gevoel. Rond vieren terug naar hotel en uurtje ontspannen. Toen op aanvraag van de boys naar de Pizza hut. Duurste maaltijd tot nu toe! !! Daarna nog een park opgezocht alleen was het erg ver lopen, dus terugweg maar de metro gepakt (3 haltes). Toen was het al weer 9 uur dus nog even naar de supermarkt en nu lekker terug in hotel. Morgenmiddag om 2 uur pikt de gids ons op om naar de trein te gaan naar Xian. We blijven een attractie, de jongens moeten om de haverklap op de foto met tienermeisjes, men vraagt van alles aan Lisia. Dus ons briefje met uitleg in het Chinees is bijna versleten.

Familie

Wij Bram en Mariëlle Jacobse met onze kinderen Carsten, Jonathan, Maurice en Lisia. Lisia hebben we in 2005 geadopteerd, ze komt uit Tuanfeng. In 2015 willen we een rootsreis maken naar haar kindertehuis. De voorbereidingen daarvoor zijn in volle gang. Onze belevenissen kunnen jullie hier lezen.

Actief sinds 12 Sept. 2014