De stap die iedereen het liefst overslaat....... - Reisverslag uit Goes, Nederland van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu De stap die iedereen het liefst overslaat....... - Reisverslag uit Goes, Nederland van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu

De stap die iedereen het liefst overslaat.......

Door: Mariëlle

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Maart 2015 | Nederland, Goes

Vandaag hebben we onze prikken gehaald. het viel mee. Bijna allemaal moesten we er 2. Jonathan was de mazzelaar, die hoefde er maar 1. Ik dacht net zoveel mazzel te hebben als Jonathan, maar helaas.......ik werd na anderhalf uur terug gebeld dat ze een prik vergeten waren. dat was even balen. Kom ik weer terug op mijn fiets.......

Nu is het alleen nog maar boodschappen halen en een fotoboekje maken om mee te nemen naar China en daar aan eventuele pleegouders van Lisia te geven. En daarna inpakken. Ik denk dat het volgende verslag rond 24 april zal komen, of dat vanuit Nederland of China wordt dat zien we dan wel !!

We hebben er hier zin in. Al loopt zo nu en dan de spanning bij Lisia wel op.

• 19 Maart 2015 - 22:46

Lisette:

Zo jullie zijn er bijna klaar voor. Gaaf. Het aftellen kan beginnen.
    Succes met de laatste dingen.

• 17 April 2015 - 18:27

Louis:

Het schiet nu wel op.. nog 1 les? en dan de praktijk...

Familie

Wij Bram en Mariëlle Jacobse met onze kinderen Carsten, Jonathan, Maurice en Lisia. Lisia hebben we in 2005 geadopteerd, ze komt uit Tuanfeng. In 2015 willen we een rootsreis maken naar haar kindertehuis. De voorbereidingen daarvoor zijn in volle gang. Onze belevenissen kunnen jullie hier lezen.