Weer een stapje verder - Reisverslag uit Goes, Nederland van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu Weer een stapje verder - Reisverslag uit Goes, Nederland van Familie Jacobse - WaarBenJij.nu

Weer een stapje verder

Door: Mariëlle

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Januari 2015 | Nederland, Goes

Na gisterenavond een heerlijke avond in Chinese sferen door gebracht te hebben zijn we vandaag hard bezig geweest met de nodige voorbereidingen!
Papieren opgezocht ( zou dit het goede papier zijn?) voor het bezoek aan het kindertehuis, wie moet er nog een paspoort en tot wanneer zijn ze allemaal geldig, oh ja, vaccineren laten we daar ook maar een afspraak voor maken ( en dan willen ze weer van alles weten) en zo is de middag ineens weer om! Nog 16 weken en onze reis gaat beginnen. het begint nu toch wel dichtbij te komen. Op 24 januari een afspraak met de reisorganisatie voor de puntjes op de I en voor we het weten is het 24 april 2015 en gaan we weer naar China! We zullen in Lisia's geboorteplaats een gezin ontmoeten dat in 2005 ook samen met ons reisde, wij gaan de ene dag naar het kindertehuis zij de andere. Het zullen heel bijzondere dagen worden!

• 04 Januari 2015 - 21:39

Lisette:

Kijk dat zijn weer mooie ontwikkelingen. Paspoorten gecontroleerd en plannen voor de prikken. Leuk, het gaat echt al opschieten.
    Succes met de verdere voorbereidingen.

• 05 Januari 2015 - 00:50

Fred, Carla En Anne Li:

Nog 16 weken, lijkt ver weg maar het is zo voorbij. Wij gaan ook deze week de nodige papieren opzoeken, scannen en door mailen. Voor de prikken moeten wij van Zorg en Zekerheid bij de klm terecht voor de nodige prikken. Paspoorten zijn allemaal al vernieuwd vorig jaar.

• 05 Januari 2015 - 17:21

Lucienne Verhage:

Ohhhh als je het zo allemaal weer leest Bram & Mariëlle begint t volgens mij al aardig te kriebelen. Ik hoop dat we nog een keer kunnen afspreken voor dat je naar China vertrekken maar inderdaad voor je het weet ben je 16 weken verder.
    Ik hou jullie in de gaten via deze mail's en hopelijk tot gauw xxx

Familie

Wij Bram en Mariëlle Jacobse met onze kinderen Carsten, Jonathan, Maurice en Lisia. Lisia hebben we in 2005 geadopteerd, ze komt uit Tuanfeng. In 2015 willen we een rootsreis maken naar haar kindertehuis. De voorbereidingen daarvoor zijn in volle gang. Onze belevenissen kunnen jullie hier lezen.

Actief sinds 12 Sept. 2014